משלוחים חינם
לכל הארץ

שירות לקוחות

יחס אישי ואנושי

משלוחים בחינם
לכל הארץ 🚚

מדיניות החזרת מוצרים

אם אינך שבע רצון מהמוצרים שלנו, הנך מוזמן לפנות אלינו תוך 14 יום ממועד השליחה לבקש החזרה או זיכוי. אנא שלח לנו דוא”ל לכתובת isrdigital@gmail.com ואנו נדריך אותך בתהליך. אנא שימו לב כי החזרים לא מורשים לא יתקבלו.

תנאי החזרה/החלפה
אחריות לאחר המכירה הינה 14 יום לאחר קבלת החבילה (על פי המידע הלוגיסטי).

הפריטים המוחזרים חייבים להיות ללא פתיחה או במצב טוב עם האריזה המקורית. איננו מקבלים פריט שהוחזר שנפתח, ניזוק או השתנה בשום צורה.

אם ברצונך לקבל החזר מלא, יש להשיב את המוצר יחד. או שננכה את מחיר המוצר מההחזר שלך.

אנו לא מקבלים פריטים שהוחזרו ונשלחים על ידך ישירות מבלי לבדוק אתנו תחילה.

אתה תהיה אחראי לדמי המשלוח (דמי המשלוח חזרה ודמי המשלוח החוזרים) להחזרות והחלפות, אלא אם קיבלת פריט פגום, פגום או שגוי.

אנא השתמש בשליח דואר מקומי להחזרות, לא ב- DHL או בשליח אחר שעלול להטיל מכס.

כתובת החזרה: הכתובת היא 4 / f, יחידה 3, בניין B2, כביש צ’ושי מס ‘177, רחוב בייואן, העיר ייווו, מחוז ג’ה -ג’יאנג, סין, 322000.

לא ניתן להחליף או להחזיר מבצעים מיוחדים וכרטיסי מתנה .

לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים לפי הזמנה. אחרת, 30% דמי מוצר יחויבו.

תהליך החזרה/החזר כספי
אנא צור קשר תחילה עם isrdigital@gmail.com ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
אנא ספר לנו על פרטי ההזמנה שלך בדוא”ל: שמך, מספר ההזמנה והסיבה. תחילה נבדוק אם המוצר שקיבלת עומד בדרישות להחזרה או החלפה.

החזר/החלף פריטים שבורים או פגומים: עליך לצרף תמונה המציגה בבירור את הפריטים השבורים/הפגומים ולתאר את הבעיה עם הפריט שלך. אנא יידע אותנו אם אינך יכול לשלוח תמונה ונשמח לעזור.

אם אתה זכאי להחזיר פריט ואתה צריך להחזיר אותו, ננפיק לך כתובת החזרה ומספר RMA (הרשאת סחורה להחזרה) בכדי לכתוב בבירור על התווית או מחוץ לקופסה. לא נוכל להמשיך עם בקשתך אלא אם כן מספר RMA הנתון קיים וברור בחבילה שלך וסיפקת לנו מספר מעקב באמצעות דוא”ל isrdigital@gmail.com.

לאחר קבלת כתובת ההחזרה ששלחנו אליך, אנא החזר את הפריטים שלך בתוך 7 ימי עבודה. פריטים המוחזרים לאחר 7 ימים לא יהיו כשירים להחלפה או החזר כספי.

לאחר שהחבילה שלך הגיעה למתקן שלנו ייקח כמה ימים (במקרים נדירים זה יכול לקחת עד 14 ימים) עד שנוכל לעבד את בקשתך. במהלך תקופה זו צוות המחסן שלנו יאמת ויחשב את כל מה ששלחת לנו. ברגע שנקבל אישור מהמחסן שלנו, ניצור איתך קשר באמצעות הדוא”ל כדי לאשר שקיבלנו את החזרתך ולסיים את התהליך. אנו נטפל בהחזר הכספי לחשבונך בהתאם לתנאי ההחזרה.

Shopping Cart
העגלה שלך
There are no products in the cart!
המשך ברכישה
0